Ansiktsmask & bananglass


riktigt sugen på vinterjackan ovan, H&M

finally home. dagen gick riktigt bra, vaknade runt 10 och tog bussen halv 12. mötte Rebecca på stationen och stack in och mötte Lovisa i Lund. stack direkt till första lektionen vilken gick jättesnabbt likaså gick resten av dagen. efter skolan stack 3 vrålhungriga brudar till Burger King och käkade. sedan bar det hemmåt med tåget, där man träffade man de 2 härliga tvillingarna fors. jag diggar schemat vi fick idag, visar vid tillfälle. nu ska jag äta mysmiddag med familjen, sen göra en ansiktsmask och sen göra hemmagjord bananglass, mums!

jag har också hunnit städa ordentligt på rummet så nu strålar det igen. jag har bäddat rent så ikväll sover jag kungligt. nu ska jag bara chilla resten av kvällen och ladda inför en ny dag, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0