HIMYM

kom innanför dörren och såg att Alle låg och kollade på How I Met Your Mother, så jag slängde mig bredvid honom svettig och härlig såhär efter gymmet. jag vill först och främst tacka Madde för igår, alltid lika mysigt och roligt med dig. tack sötis! sen stack jag till Mia och chillade där en stund innan vi cyklade vidare till gymmet. det blev ett riktigt härligt pass för oss idag, känns naaajz i vaderna. nä nu känner jag mig selden, jag får ta en dusch sen blir det How I Met Your Mother-kväll med Alle. egentligen skulle vi gått upp tidigt imorgon eftersom vi skulle till Ivö med Mia och hennes familj hela helgen men det visade sig att vi får gäster imorgon, men vi sticker dit med tåget på lördag ist, helgen kommer att bli kanon!

jag orkar inte ens hålla ögonen öppna... zzzz...



dom som säger att vi är lika kan kamma sig, och lägg märke till Alles öra! haha


Kommentarer
Postat av: ikis

Ni e faktiskt lika :) ha de så mysigt me HIMYM kvällen, o hälsa allé från mig..

2010-08-12 @ 21:32:56
Postat av: Anonym

haha du fick en liten fin sak över e:et i hans namn, den bjuder jag väl på!

2010-08-12 @ 21:33:38
Postat av: Alle

Ush vilken dålig bild på mig ! Hur var det med att byta namn på bloggen ;D Konsten att leva med en utveckligsstörd bror haha !

2010-08-12 @ 22:41:40
Postat av: Fiffi

hahahaha jag tycker att bilden är rätt så... oss egentligen. charmig. tycker inte du det Ikis? :D

2010-08-12 @ 22:51:51
Postat av: Fiffi

hahahaha jag tycker att bilden är rätt så... oss egentligen. charmig. tycker inte du det Ikis? :D

2010-08-12 @ 22:52:47
Postat av: M

tack själv gullet, jag älskar dig! <3

2010-08-12 @ 23:53:32
Postat av: rebecca

naw, jag tycker ni är lika :D <33

2010-08-13 @ 11:09:04
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0