Mat är gott

vid 12 vaknade vi båda två upp i min säng och jag skuttade genast upp och tände massa ljus och förberedde frullen. det finns ju inget underbarare än en mysig, regnig sommarlovsmorgon har jag rätt? nu ligger jag i sängen och läser den nya frida tidningen medans mia duschar, efter henne är det min tur. vi får se hur det blev med inpackningen vi satte i igår, (TRESemmé) vi lät den sitta i över natten nämligen. nu ska jag göra lunch till oss flickor som är ständigt hungriga haha.. vi får se vad annat roltigt som händer idag, ni får ha en bra dag så hörs vi senare,

jag och mia snackade lite om frisyrer innan. kanske ska man ge sig på något drastiskt i höst? mia vill göra lite mörkare slingor vilket jag tror kommer att passa henne jättebra, själv vet jag faktiskt inte... i höstas hade jag i princip min egen hårfärg, råttfärgat som vissa väljer att kalla det haha. men längden, herregud varför klippte jag 13 cm i våras egenligen..?

ha en härlig onsdag allihop ♥
var snälla och ursäkta min smuttsiga spegel... en dålig ovana haha



Kommentarer
Postat av: miafisen

slå till med en mohawk! :D

2010-08-11 @ 16:38:31
URL: http://miajonsson.webblogg.se/
Postat av: en som går åk 2 på frisörlinjen

jag tror du skulle passat i kortare hår, typ till axlarna. skitsnyggt med din färg på håret och platt. passar dessutom bra till din ansiktsform =)

2010-08-11 @ 16:52:17
Postat av: Josefin Hey

sv: tack så himla mycket för förslaget, ska faktiskt tänka på det =) funderar kanske på att göra det lite mörkar nu till hösten/vintern, för nu på sommaren har det blivit rätt blekt. var tycker du om det? =)

2010-08-11 @ 21:31:02
Postat av: svar igen..

ja , jag skulle nog tagit ljusbruna slingor eller lite mattare blondt. inte så ljust om du förstår hur jag menar ? kram

2010-08-12 @ 21:59:33
Postat av: Josefin Hey

ja jag förstår precis, skulle passat bra till mina ögon/ögonbryn också faktiskt och tack så himla mycket för tipset det var jättegullig av dig :) kram!

2010-08-12 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0