Kvällsekvist

nu avslutar jag denna dagen med att sitta och njuta på deviantart. jag blir bara så himla glad när jag får se sån underbar konst, det får mig att bara släppa allt annat. när jag suttit och klickat runt bland de olika kategorierna och plötsligt kommer det upp en bild som är helt genialisk blir man bara så glad. jag kan sitta länge och titta på samma bild och bara beundra den. det är konst för mig när en människa har lyckats fånga en bild som man bara vill sjunka in i, och det roliga är att det finns så många oändligt många olika sorters, vilket gör att man aldrig tröttnar!

photos downloded from deviantart.com




Kommentarer
Postat av: anonym

Helt otroliga bilder :O

2010-08-10 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0