tack för hjälpen!

nu i väntan på att Erika ska komma fixade jag och Alle klart den nya designen som kom upp för några minuter sedan! Tack så jättemycket för hjälpen, själv är jag photoshopkandikapad men det ska det blir ändring på. jag satte på mig lite mascara och slängde på mig bikinin, hoppas bara att vädret tillåter poolparty ikväll. dessutom har love världens mysigaste bastu som där får plats hur många som helst i, underbart!

ikväll är det sista sommarlovs kvällen att vara uppe tills solen går upp och imorgon är det sista sommarlovsmorgonen som tillåter att man sover hur länge man vill. hur känns det? underbart!



Kommentarer
Postat av: mi:isen

alltid lika fin ;)

2010-08-16 @ 19:46:38
Postat av: rebeccaaa

jättefin header sötnos, och det var supermysigt idag, tack (L)

2010-08-17 @ 03:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0