Soliga Torsdag

helt underbar dag, jag klev upp ur sängen runt 10 halv 11 imorse och åt frukost. släpade mig till bussen halv 12 och mötte sedan upp Rebecca, Grevinnan och Britt på stationen. bussresan imorse kändes som en evighet, så jag slog en signal till min lilla mormor. jag får alltid sån himla härlig energi av morre så jag tänkte att hon var ju helt perfekt person att ringa när man ändå håller på att dö så mycket man gäspar. dagen gick snabbt, hade ju faktiskt bara en lektion idag. efter skolan gick jag, Rebecca och Grevinnan till Espressohouse och mös där lite tills tåget kom. när jag var i Höör igen stack jag till banken med pappa och fixade bankkort och idkort som jag får nästa vecka, längtar!

beställde vinterjacka idag så nu har jag det ur världen. ska bara försöka hitta ett par snygga boots eller liknande, conversen får faktiskt stanna hemma denna vintern. påtal om vinter, jag har varit så himla frusen hela dagen. därför ska jag krypa upp i soffan med en varm kopp te, mitt täcke om mig och en go film på tv. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0