Om jag vore ruskig rik

njöt livet på tåget hem från Lund med ett geischa i knäet, man känner verkligen att man lever efter en lång dag i skolan och då är man värd lite gottis. jag och Rebecca förälskade oss i skolans kaffemaskin som ÄVEN serverar grymt god varm oboy. bäst för dom att dom har laddat upp maskinen ordentligt för den kommer användas flitigt under hösten/vintern. sista lektionen hade vi Mediekunskap där vi tittade på en film som var rätt långtråkig men den gick väl att kolla på. fast ni skulle sett världens sötaste Rebecca (...om hon inte raderat bilderna) som sov så sött. dagen blev riktigt bra, och imorgon drar jag till Malmö med bff. följer med hennes pappa Tommy hem vid tolv-tiden, han är nämligen på möte där med jobbet. någon som är fett passande är att man börjar klockan halv 1 på torsdag så man kan ju ändå sova till 11 ungefär..... behöver jag säga mer?

sova järnet denna Tisdag, kanske drar till gymmet senare med Mi:isen.
ni får ha en härlig dag allesmmans,

om jag någongång blir riktigt ruskigt rik, ska jag köpa mig en liten sevitris från Espresso house som ständigt ska stå i mitt gigantiska kök och ta mina beställningar. how ..bout that? nu vill jag ha en laxmacka och chai, tack?


Kommentarer
Postat av: fisen

en cesar sallad och en stor islatte tack? ;)

2010-08-24 @ 20:41:14
URL: http://miajonsson.webblogg.se/
Postat av: JOSEFIN HEY

det fixar hon ;)!

2010-08-24 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0