Njut varje minut

hejsan svejsan sötisar! denna dagen har varit så himla mysig. jag och mia mös hela dagen tills klockan blev 5. då åkte vi hem till mormor och morfar med familjen och käkade middag, och mormor hade gjort sin hemmalagna chokladpudding som är värd att döda för. sen när vi skulla sticka hem skulle Alle (min storebror) köra för första gången. visst alla satt på helspänn, men det är verkligen träning att köra med hela familjen Hey i bilen. fattar inte att pappa klarar det så bra haha. just nu sitter jag på alles rum och vi chillar tillsammans och lyssnar på musik.

imorgon fyller min fjant till storebror 18, jag älskar dig!



hahaha kolla hur prydlig tjejen är i munnen


Kommentarer
Postat av: Olle Awesome Larsson

Det är gullit med tanden :D

2010-08-01 @ 22:43:12
Postat av: Alle

Tack så mycket syster ;) Det ska nog bli bra med tanden ska du se ! Älskar dig!

2010-08-02 @ 04:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0