Malmöfestivalen

en trött Josse laddar nu inför en myskväll med ett par härliga brudar. fredagen igår blev riktigt lyckad då jag stack till malmöfestivalen med Mia och Joy. först bar det av till skolan för att börja klockan halv 9, fast innan det stack jag och Rebecca till Espressohouse för att njuta av en härlig chailatte så på morgonen. dagen gick snabbt, och plötsligt var klockan 5 då jag stack till Höör och mötte Mia och Joy på stationen. vi drog vidare till Malmö för att äta gott, titta på människor och njuta av festivalen. tack så himla mycket för igår töser, ni är underbara!

egentligen var dagen plan att följa med ett gäng tjejer in till Malmöfestivalen idag igen, men jag är verkligen hur trött som helst så det får bli en mysig hemakväll ist med grillning och filmkväll med massa gottis. efter skolan i fredags känner jag att det är bra att slappna av lite på helgerna.

Jag, Mia och Joy gjorde hennas. Mia i ryggslutet, Joy på handleden och jag på benet. fler bilder från gårdagen kommer, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0