Lucky basters

herregud vilken lång tisdag det har varit idag. det är nog tisdagarna jag tycker minst om på mitt schema, halv 9 - 20 i 4. men imorgon väntar en heldag med medieproduktion då vi ska i princip bara sitta och pyssla i photoshop, längtar! förresten, imorse försov jag mig för första gången. tågkortet hade fått fötter och allt gick bara åt skogen. men jag kom till skolan som tur var, och jag mötte Rebecca på tåget. när vi kom till skolan gick vi deirekt upp på tredje våningen och klickade ut varsin varm oboy ur kaffeatomaten. thank God for that genius invention... ♥

efter skolan gick jag en runda inom GinaTricot med Esther och hittade en söt blommig sak för ynka 149. den kanske ni får se imorgon hihi, om ni har tur. när jag sedan kom till Höör runt halv 6 hämtade mamma mig på stationen. jag, mamma, Mia och Sara åkte till Österlen efter det en runda och det var minst sagt en upplevelse haha...

nu måste jag komma i säng. grattis till er era lucky basters som inte måste gå upp klockan kvart över 5 imorgonbitti. men det blir säkert en underbar dag! nu kallar min underbara säng, tjingeling

nu är det officiellt slut med lättklädda härliga outfits, välkomna uggsen och vinterjackan. tåren rullar



bilden nedan är tagen efter vi hade varit på mysig kvällsshopping i Ft. Myers. det var fortfarande stekhett ute och luftfuktigheten låg nog på 100%. förmodligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0