Filmkväll med M

dagen har varit rätt lugn, och herregud vad jag älskar sommaren. jag och madde snackade precis om det, det var ju inte alls länge sen man bara: ''gud vad hemskt det kommer att vara när det bara är en vecka kvar''. nu sitter vi här, och har endast en veckas sommarlov kvar, och därför ska vi njuta extra mycket ellerhur?

aja, dagen blev iaf såhär. mia och jag chillade fram till 18 ungefär då vi klädde på oss och gjorde lite mackor. sen hade vi följe till jag skulle svänga av till madde och mia stack vidare hem. tack för dessa dagarna mi:isen, jag ser verkligen fram emot hela helgen med dig sötis! jag och madde stack in till höör nästan direkt när jag kom, vi har hyrt film och köpt massa gott till ikväll, våra myskvällar är alltid lika mysiga. nu sitter jag i maddes underbara och stora säng och bloggar lite och madde sitter vid sitt skrivbord vid datorn och gör något annat ovettigt. men nu ska vi chilla kvällen, C U LATER

vi hyrde 2 skräckfilmer och en drama - The Stranger, Närkontakt och Illusionisten. jag har redan sett Illusionisten innan men den är verkligen riktigt bra (ni borde verkligen ta och se den) så jag övertygade Madde att vi skulle hyra den igen. dom andra 2 rekomenderade han i butiken så vi får hoppas att han inte gör oss besvikna.

idag har jag på mig en söt tröja från H&M, shorts från American Eagle och sneakers från Vagabond ♥



vi köpe god juice i små söta förpackningar på turken, ni skulle sett vilket göre madde hade med att få upp förpackningen haha!


Kommentarer
Postat av: maddäh

våra myskvällar är oslagbara! och vem var det egentligen som körde sugröret genom hela förpackningen? så var det ngn som hade det svårt så var det ju du =D

men nu ska vi sätta igång filmen så jag kommer till dig nuuu, loveu <3

2010-08-11 @ 21:58:05
Postat av: m!a

aw så söta ni är :) <3

2010-08-12 @ 19:31:00
URL: http://miajonsson.webblogg.se/
Postat av: Josefin Hey

sv 1: våra filmkvällar är underbara, denna sommaren hade inte varit densamma utan dom gullet! haha okej, men det säger vi ingenting om schyyysh. jag älskar dig, det vet du fisen! <33



sv 2: du och madde är sötast mi:isen =)<33

2010-08-12 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0