I love you lika a fat kid loves cake

vilken uuunderbar dag. solen sken när jag hoppade upp ut sängen imorse, helt magnifikt. jag satte mig med en skål flingor i solen och njöt, plötsligt flög en fågel in i fönstret bredvid mig och dog. mia ringde sekunden efter och vi snackade en bra stund och kom fram till att vi båda två lika gärna kunde chilla dagen tillsammans. jag hoppade in i duschen, fixcade mig och sen tog jag cyklen till mi:isen. vi tog det lugnt hos henne en stund tills tiden var inne att sticka till hardys och köpa helt underbar lionglass! himmelskt. i samma veva stack vi till nionde och hämtade en summer box (en låda med produkter från Aloé vera som man fick behålla några dagar). jag och mia ska ha lite spa ikväll, och då ska vi bl.a. prova några av produkterna. vi har även lagat mat, och på menyn stod det köttfärslimpa, så så blev det. men nu ska vi myyysa kvällen, vi hörs säkert senare!

Later ♥



du är så jävla underbar, visste du det?



Kommentarer
Postat av: Klara

Har din vän Mia någon egen blogg?

Tycker hon verkar så snäll! :)

2010-08-11 @ 00:54:57
Postat av: Josefin Hey

sv: yes sir det har hon, men hon är tillochmed sämre än mig på att uppdatera haha. fast det händer, och snart ska jag göra en ny design till henne igen, och då får vi se om hon tar tag i det på riktigt! ;) vem är det egentligen som är snäll? :D



kram!

2010-08-11 @ 12:48:41
Postat av: Alle

Aha! Där är där alla konstiga krämerna kommer ifrån xD

2010-08-11 @ 18:50:11
Postat av: Fiffi

haha men nu är dom borta igen :D

2010-08-12 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0