Hos dig är jag stark

hos dig är under, hos dig har jag allt. gratis på födelsedagn bästvän ♥

dagen har varit så himla bra. jag hade jag ett enda ämne hela dagen, från halv 9 till 15.00 (mediekunskap). vi gjorde massa uppgifter i PhotoShop den första halvan av dagen, och andra var vi ute och fotade med en grupp vi var indelad i. jag var med Rebecca och Lovisa och såklart hade vi jäkligt roligt.

efter skolan stack jag med folk från klassen till BK och hängde där en stund, senare gick jag och mötte Mia vid stationen i Lund och vi gick sedan vidare till Espressohouse. när vi fikat klart gick vi en runda i Lund och tittade i massa affärer, jag hittade bl.a. en jättemysig svart halsduk på GinaTricot. vid 6 tiden stack vi med ett fullproppat, då menar jag fullproppat vidare till Malmö. vi tittade på Energy In The Park, träffade många härliga människor, åt på en jättemysig restaurang på Lilla fiskaretorget. vid 10 tiden mötte vi upp Mias pappa och drog oss hemmåt, tack för en underbar Onsdag, riktigt gutt också att jag inte börjar förrens halv 1 så att jag faktiskt kan sova ut ordentligt

nu är jag verkligen helt slut. det är nu dags att mysa ner sig i duntäcket och njuta ofrntligt av en rejäl nattsömn, sweet dreams! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0