Frekkin' insane

haha alltså allvarligt var är det som händer? kom precis ut från duschen med håret vackert inlindat i en turban, då jag tittar ut och funderar på om jag har glömt att stänga av kranen. det ser ut som himlen håller på att falla ner och det åskar så mycket så det luktar brännt. men, är det bara jag som tycker att det är sååå himla mysigt att somna till? en kopp te och en bra film, och åskar det satan ute... inte det? nähä nä..

nu ska jag sätta på Happy Gillmore eller någon annan gammal goding och hoppas på att det inte slutar regna. vi hörs säkerligen imorgon då det är fredagsmys! det kommer ju hit ett par vänner till mamma och pappa och deras dotter är i min ålder, och det var verkligen evigheter sedan jag träffade henne så det ska bli skoj.

jag har aldrig riktigt vågat säga det men... jag är adopterad:



haha jag dör så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0