Före vs Efter

godmorgon mina kära läsare!
det blev inga inlägg igår efter som jag var helt dåisg efter att jag hade varit hos tandläkaren och fått bedövning, det gick superbra och jag blev verkligen nöjd. fast jag var riktigt nervös under tiden eftersom tandläkaren fifflade så mycket haha. och när jag fick bedövningen så fick jag ett skratt anfall.. och när han var klar frågade han om jag ville skölja. lite kaxigt sa jag ju nej för man är ju en hårding. så tittade jag mig i speglen och det rann blod nerför hela hakan haha. aja, jag är nöjd iaf!

igår fyllde ju Alle 18, så vi firade honom lite på dagen med tårtor, men själva festen är på fredag. han hade lite kompisar här på kvällen som sedan somnade i min säng. jag och sara somnade till Spirit (en hästfilm) inne hos henne (i världens minsta säng). Spirit är verkligen min favoritbarnfilm, den är så söt och musiken är så himla gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0