Flaggar med lillfingret

det har varit en underbar lördag, jag har levt som en kung i sitt bästa tillstånd. jag vaknade runt 1 av att mamma och pappa hade gjort lunch. det serverades oxfilé, grillade grönsaker och champinjoner stekta i vitlök. till det hade pappa gjort min favoritvinsås, heeelt magnifikt. efter det hoppade jag in i duschen och fräschade till mig inför kvällen festligheter. när jag var klar upptäckte jag att jag hade 2 timmar tills jag skulle vara hos Mia, så jag gjorde bananglass och tittade på några härliga avsnitt av How I Met Your Mother. senare kom mias bror och hämtade mig och festen började klockan 18. det har varit en mysig kväll med härliga människor, god mat och framför allt min bästa vän.

alla har stuckit hem förrutom jag som stannar hos min andra familj inatt. imorgon sticker jag och Mi:isen till gymmet en runda, godnatt på er ♥

ser ni lillfingret och mittbenan? jag blev plötsligt 5 år äldre ja...



Kommentarer
Postat av: nils-arne

hur gammal är du? 30? :) du kan få mitt nummer om du vill ;)

2010-08-29 @ 11:20:50
Postat av: JOSEFIN HEY

hahahhaa, kul Mia ;)

2010-08-29 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0