Prutten på Body balance

vilken härlig sista dag på sommarlovet det har varit idag, jag vaknade vid 12 då det regnade så det stog härliga till. jag har inte fått så mycket gjort idag, fast det är egentligen inte så mycket jag behöver göra heller haha. Alle fixade tågkort till honom och mig idag så det är ur vägen. sen stack jag till Mia runt 5 innan gymmet. vi hade planerat att gå på Body Balance som är så himla härligt, och sen lite styrketräning. efter blev det en 20 minutare i solariet.

förresten var det så jäkla kul på Body Balance passet idag. på en övning skulle vi ligga med benen i vädret, och då släppte Mia en prutt som jag sent kommer att glömma.

nu närmar vi oss sakta vintern igen. jag tar tillfället i akt och slänger in en härlig sommarklänning från topshop såhär på sensommaren. bilden är tagen från Elle magazine, ett sammanträffande eftersom ikväll ska jag mysa med 352 sidor Elle innan jag somnar. kram! ♥ 



Kommentarer
Postat av: miaaa

pruttt?!! ska du säga din bajskorv ;D jag höll faktsikt fisen inne ;) hahaha loveu <3

2010-08-18 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0