I brought mr.Z

jag är på ett himla myshumör just nu. det öser ner och vi håller oss fortfarande på den läxfria fronten i skolan vilket är helt underbart. mamma springer runt i huser och tänder ljus, alle sitter och spelar musik och jag sitter i hans säng och har precis kollat på några avsnitt av How I Met Your Mother. jag ska faktiskt bara ta ett bad, sätta på en film och bara mysa tills jag somnar ikväll. imorgon är det upp igen klockan halv 6 och iväg till skolan... nu ska jag njuta av ledigheten mina vänner, och det ska ni med... njut så länge det varar.

ha en härlig tisdagskväll allihop och lova mig att mysa mycket,

notice till mig själv: imorgon är det Body Balance med Mia. längtar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är måndag idag ;)

2010-08-23 @ 19:12:58
Postat av: JOSEFIN HEY

hoppsan :D

2010-08-23 @ 19:32:05
Postat av: Anonym

notice till dig, det är ingen BB imorn, det är flyttat till onsdagar <33

2010-08-23 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0