Because Im worth it

dagen har varit riktigt bra, som jag förespådde. jag mös med tjejerna på espressohouse med en stor härlig chailatte framför mig direkt när vi kom till Lund. när det var tid gick vi till skolan där det var upprop klockan 10. skolan är verkligen jättemysig och man känner sig liksom hemma på något sätt. något som jag tycker är mysigt är att där är heltäckningsmatta överallt och man måste ställa av skorna på en hylla innanför dörren när man kommer in. efter uppropet samlades vi klasserna och fick lite lappar. klassen verkar hur bra som helst, och jag fick lyckligt vis Grevinnan och Rebecca i min klass. vi gick runtvandring på skolan med vår mentor Sara sen fick vi faktiskt sluta.

jag och tjejerna gick lite rundor i Lund, vi stack bl.a. till Akademibokhandeln och fixade kallender och lite annat skräp. efter någon timme drog vi hem, sånnahär dagar skulle jag lätt kunna vänja mig vid :D

jag har lagat spagetti och köttfärssås och sen gjort jag chokladbollar. som tjejerna på reklamen säger:
''because I'm worth it''


Kommentarer
Postat av: rebeccaaaaa

Det ska bli treee härliga år sötnos, hihi <3<3

2010-08-18 @ 16:37:49
Postat av: jossssseeeee

instämmer, jag har en riktigt bra känsla om dethär sötis! <3

2010-08-18 @ 16:44:06
Postat av: fisen

åhh mums, brunbollar! :D haha baka vi altid förr x) <33

2010-08-18 @ 21:33:42
Postat av: josssaaa

var inte orolig älskling, någon dag ska du och jag också göra brunkorvar <3<3

2010-08-18 @ 22:54:08
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0