Back to the good times

nu sitter jag och kelar med min Lovis, njuter av en stor kopp chai-te och kollar i album sen Thailand. dock kommer jag inte ihåg så himla mycket eftersom jag vara bara 6 och 8 år gångerna vi var där. och jag kan inte sluta förvåna mig hur lik Sara är mig när jag var i hennes ålder, fast jag har mycket mörkare hår, ögon och hud. Sara är en liten solstråle som man måste ha solglasögon för att se på. nu sk jag dela med mig av lite bilder nedan, häng med!

en trött liten Fiffi, hade jag bara tummen i munnnen var jag nöjd



ni anar inte hur rädd jag var när vi skulle ut med båten, då syftar jag på vänstran! jag bet isönder min fina barbie simring pga det.



trött trött trött...



jag har alltid varit intresserad av mode, men hur tänkte jag här egentligen?



en tallrik med... ris?



kan ni förstå att bilderna är tagna med 2 minuters mellanrum? fattar bara inte att dom inte hade sånna små paraplyn ovanpå glassen på den restaurangen.


Kommentarer
Postat av: Alle

Tummen* :)

2010-08-16 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0