Joshua Radin är kvällens dejt

herregud vilken datanörd josefin hey är idag. jag vill först och främst tacka 2 underbara tjejer för gårdagen, jag hade superroligt som vanligt med er. vi snackade listor och kollade på filmer och toppade denna underbara kväll med massa godis. tack töser!

håkan, maddes pappa hämtade oss runt fem och körde mig hem. sedan dess har jag bara suttit vid datorn, fast jag har fått så himla mycket gjort faktiskt. jag ska också meddela er att ny design kommer inom kort! jag har suttit och pillat med photoshop i minst 3 timmar, så vi får hoppas att ni kommer att tycka om resultatet. jag har lyssnat på musik så att öronen i stort sätt blöder och druckit mängder med kaffelatte, jag har nämligen blivit grym på vår espressomaskin (och jag älskar funktionen där man kan skumma mjölk hihi!). nu är klockan 22 och mina ögonlock hänger enda ner i marken, vi hörs när vi hörs!

spännande nog fick jag ett brev från gymnasieskolan jag ska gå på idag, den 18onde augusti klockan 10.00 är det upprop på Ljud och bild skolan i Lund. exited!

jag, själv här i min ensamhet om man bortser från joshua radin i högtalarna, är jag i desperat längtan efter sakerna nedan, kan ni gissa vad?


Kommentarer
Postat av: lovisa

ska du få en iphone 4? :D

POOOOOOOOOOOOOOOOOSS<3

2010-08-10 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0