Världsrekord

god kväll älsklingar. herrejesus vilken kväll. klockan är halv 4 nu och jag MÅSTE verkligen sova nu. ingvar och hans son lämnade precis the hey house efter kvällens festligheter, haha - fan vad trött jag är. asså, jag vill bara påpeka att ingvar oldsberg blir jävligt trevlig när han får lite i sig om ni förstår vad jag menar. jag ljuger inte om att han sa att jag är ''världsrekord'' 7 000 000 gånger (det menas med att man är allt, och att man är bäst på det också)&(haha jag var tvungen att fråga, det är alltså ett jättevanligt uttryck i göteborg). fast det värmer ju alltid om hjärtat när något säger det.. inte minst sveriges mest folkkära programledare!

nä, göteborgare är verkligen härliga.
staffan är en härlig prick och ingvar är en riktig glidare, tack för ikväll

pussar & kramar eran josse
sweet dreams

randoms från ikväll




haha slutligen en charmig bild på mig och inge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0