United States

fyfan vad jag längtar efter sommaren, det är helt sinnes. varje lektion sitter jag och skriver sommar i skrivblocket minst en gång. jag sitter och dagdrömmer om myggbett och åhusbeachhandboll, solbränna och nakna ben, glass tills det isar i magen och goda smoothies i sommar-frukt-smaker (haha). jordgubbar, grädde och socker.. sill, nypotatis, gräddfil och dill.. grillat med klyftpotatis och en stor ruccolasallad med feta... jag drägglar nu.

sen sticker jag ju, inte fel det heller.. inte fel alls! dock får man ju hoppas att det inte blir fler vulkanutbrott från islands sida, eller så kan ju iaf hålla askan på sitt landområde.. egoistiskt att sprida ut den över hela europa ;)

nu drar jag ut och springer en halvtimme, vi hörs senare.
pussar & kramar eran josse

grillat är min melodi

här hade det varit helt okej att ligga och vila i solnedgången,
eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0