Spagetti-kropp

godkväll älsklingar. det har vairt full rulle i mitt liv hela dagen därav den dåliga uppdateringen. dagen började somvanligt vid 8tiden då pappa väckte mig. fast idag var det inte så stressigt eftersom det är långfredag och butiken inte öppnade förrens 12. pappa körde mig till gymmet och vi hämtade mia på vägen. det kändes så konstigt i kroppen att inte ha tränat på så länge, känades nästan som kokt spaggeti. efter träningen stack vi hem till mia en snabbis och sen upp till firman och hjälpa till lite. jag och mi:isen har alltid galet kul tillsammans, inget snack. vid halv 7 stack vi hem till johanssons hela familjen och käkade pizza. jag stack hem lite tidigare eftersom josse och sara skulle iväg så jag stack hem istället, eller alle och hans polare robin hämtade mig - ska ju upp tidigt imorgon igen. så nu sitter jag här framför tvn, vi ska nog snart sätta på en film och chilla.

ni får ha en mysig fredagskväll,
pussar & kramar eran josse!


mest för att jag lyckades att inte måla utanför, kolla in camkvalitén förresten. den e näjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0