Passion for passion

påtal om passion, har ni smakat det nya marabue passion och chilli? jag blir så himla glad när marabue leverar det ena chokladet godare än det andra.. vinter marabue var ju helt himmelskt.. men passion är heller inte att leka med. provade även marabou Caramelized Almonds Sea Salt idag, det var en helt annan smak såklart, men också riktigt god. jag älskar att blanda sött och slat, så denna passade mig perfekt!

Mmmm.. Marabou
saknar vinteredition, hoppas den kommer igen!


freeedagsmyyys. dock är vädret tråkigt som fan, men inget kan stå ivägen för en mysig fredag. dagen gick snabbt och jag har bara chillat sen jag kom hem, det behöver jag. skolveckorna tar kol på en, lite sömn och upp tidigt varje dag..
jag bakade tidigare men lillasyster och hennes kompis, och sen har jag bara legat och kollat på internet i flera timmar och sneglat lite på tvn ibland. jag har också duschat, gjort hårinpackning, filat hälarna och målat naglarna ljusrosa - känner mig nu helt redo för att fredagsmysa!

pussar & kramar eran josse
ha en underbar fredag med massa mys!

jag ville bara visa den ultimata sommarklacken. kilklack, snygga remmar, en härligt grå färg och snygga accessoarer! jag behöver dom. 16 cm platå, hallå? dom viskar mitt namn!

du hittar dom på nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0