Nelly.com

hej älsklingar. denna onsdagen har varit underbar förrutom att det har snöat, vad fan händer med skåne? ena dagen är det nästan 20+ och sol, sen andra snöar det? confused..

klockan är snart 18 och jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan. chillade, åt och bakade kladdkaka. har också glott på disneychannel men det kunde ni ju själva räkna ut...
just det, jag har suttit inne på nelly.com i snart en timme och haft beslutsångest. får se vad det blir, självklart meddelar jag säger när det är dags! ;)

nu ska jag göra engelskan så att den är ur vägen, sen är det bara att tuta och köra. haha
pussar & kramar eran josse,

ha en solig och skön onsdag!



Don't Trust Me - 3oh 3
helt underbar låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0