Jim Carrey

godkväll mina kära, haha. eftermiddagen/kvällen har varit underbar. först stack jag och jakob till mcd, sf och sen eh. (mcdonalds, svensk film och espressohouse)(haha)(inget liv). jag åt nugget med bearnaissås och garlicsås som vanligt för den som känner för att anteckna. det blev filmen I Love You Phillip Morris. helt underbar film, lite gråt och mycket skratt, passade mig pefekt. sen blev det somsagt ett stopp på eh också. dom hade nog ganska mycket och göra dom som jobbade där, inte ett rätt av det vi beställde haha.. fast det gör inget, sällskapet gjorde allt!

nu ska jag chillidilla i sängen tills jag somnar. dock kommer kaffet hindra mig... inget smart drag

vi hörs imorgon, och jag rekomenderar filmen varmt! riktigt härligt film, och alla älskar jim carrey.

pussar & kramar eran josse
sweet dreams


sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0