Jakob♥

I have the ability to live forever, only if you promise to share it with me

snart kommer pappa och hämtar mig för lite träning! det blir mest kondition men tar lite styrketräning också när jag ändå är igång. jag har precis pluggat fysik och kollat igenom dom engelska glosorna, ska strax packa väskan. snacka om att jag längtar tills man är tvungen att snacka engelska hela dagarna på andra sidan jordklotet! shopping.. god mat.. trevliga människor och långa dagar vid stranden. ah det ger mig lite mer drivkraft när jag gör läxorna när man har något så underbart att längta efter!

nu tutar pappsen utanför, vi hörs sen ladies and gentlemens
pussar & kramar eran lilla josse!

bilden gör mig glad, och snacka om att jag saknar ingvar och staffan! störtsköna gubbar
(från vänster: staffan, alle, kusinvitamin tom, ingvar och charmtrollet josse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0