Fort Minor

härliga eftermiddag. jag kom hem för ca en timme sen efter en jäkligt lång och tröttsam måndag. inga speciellt roliga lektioner, men vi fick banan på gympan och snacka om att jag blev glad haha. aja, orkar inte prata mer om skolan, den var iaf helt ok eftersom det var så fint väder, det underlättar alltid. och vännerna gör ju så att jag stiger upp på morgonen överhuvudtaget. och min lilla jakob såklart!

jag stack somsagt till gymmet efter skolan med tidiga bussen. tränade 1,5h sen gick jag upp och bastade och duschade. sen väntade solariumet och 20 minuter på mig, var länge sen jag solade - måste ju komma igång med pigmenten haha =)
nu ska jag bara ta det lugnt, ska kolla på hollywood-fruar och göra klart en tyska uppsats, sen john blund, i'm all yours.
pussar & kramar eran lilla josse!

dagens låt blir Remember The Name - Fort Minor
(riktigt skön låt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0