Fire walk with me

min musiksmak är bäst, så är det bara. jag har precis kollat på anna ankas assistent med mamma, så jääkla underhållande. visst hon är riktigt blåst med jag gillar det. mycket av det hon säger är faktiskt rätt och hon är en kvinna som vet vad hon vill, och det tror jag många inte ser i henne. som media bara lyfter fram det negativa.. men det gör vi inte här på josefinhey.blogg.se! haha.

nu ska vi göra varm oboy sen kryper jag under täcket. vi hörs imorgon, sov gott och dörm sött!
pussar & kramar eran lilla josse
sweet dreams

förresten, jag tipsar om grooveshark! har använt det i 1,5 månad nu ungefär och jag är faktiskt ritkigt nöjd. du slipper reklamavbrott och du behöver inte ladda ner så att det tar plats på datorn heller. du skaffar bara ett account på hemsidan (grooveshark.com). gratis och du behöver inte gå in på din mail och aktivera det. resten kan du upptäcka själv, värt att prova!

kvällens låt Haven't Met You Yet - Michael Buble


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0