Coolkid

hey sweetys! vilken rolig kväll jag hade igår med josse och erika, helt sanslöst! har aldrig kännt mig så levande innan som när jag och josse åkte apburarna haha. dock har jag varit med om värre, men att äta en pizza innan var inte mitt smartaste drag precis. josse stack vid 9 imorse eftersom hon skulle hem och dela ut kvällsposten med jakob. jag somnade om efter det och vaknade sen vid 12. mamma och pappa hade dukat upp med stor och mysig lördagsfrulle. sedan dess har jag bara duschat och tagit det lilla lugna. sen vid 18 tiden ska jag till erika för jag ska följa med henne på en artonårsfest, blir säkert trevligt =)

just det, idag inviger jag mina linser! det känns bra fast man ska ju inte ha i dom så länge nu första gången. dom är mörkbruna och jag beställde dom från fargadelinser.se.
nu ska jag käka lunch (klockan är 15) sen fixa en blogg till min bff. vi hörs senare och ha en underbar lördag

pussar & kramar eran egen josse!

linserna i + världens sötaste lilla linsbehållare


Kommentarer
Postat av: josse

apburarna, herrejävlar :D

men skoj var det i alla fall. love u <3

2010-04-17 @ 15:43:16
Postat av: josefin hey

love u too my oher half <3<3

2010-04-18 @ 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0