Vem är Fiffi egentligen?

nu sitter jag och ritar med lilla sara. mamma och pappa stack precis tränade. innan mamma stack satte mamma på den nya ''Christmas fireplace'' och den är faktiskt riktigt mysig. lite väl tidigt med jul bara. storebror kommer hem ikväll, lanet slutade igår tror jag. för dom som inte vet det, har han anordnat ett lan som heter delta lan och har funnits sedan 2007 (har jag för mig) och det driver han med sitt delta crew där bla hans flickvän jossan är med i. slutpratat om det, nu ska jag vara lite social med sara istället, och vi hörs senare,

pussar från sara & fiffi !

(för er som kanske inte vet, kallas jag fiffi i familjen. eller faktiskt, utanför familjen också. alles flickvän och hennes familj, jojo med flera kallar mig det. vet inte varför det har blivit så, men det har iaf alltid varit det. enda sedan jag var nyfödd. så nu vet ni det)♥



jag försöker lära sara läsa lite så smått, hon är jätteduktig ! och när hon har klarat ett ord markerar jag med ett litet hjärta i kanten, för då brukar hon bli glad ♥



hon har även lärt sig skriva lite, ja inte på bilden ovanför med den under ! snart skriver hon snyggare än syrran ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0