uggs

äntligen hemma från skolan, klockan är nu fem. har varit och handlat med mamma och gjort massa ärenden, bla hämtade lovis hos ''frisören'' så nu ser hon helt skalad ut igen, vilket inte klär henne. men som vi alltid tröster henne med, det växer ut igen!
jag har fortfarande inte fixat internetet, ska jag vara ärlig så har jag inte pallat.
när jag sa äntligen hemma från skolan, så menade jag det verkligen. onsdagar är så jäkla hemska. inga roliga lektioner - alls. men dom som gör det värt det är ju alla underbara personer ;)
första lektionen, tyska med benny. helt okej faktiskt, finns värre
andra svenska, nina var sjuk idag igen! häärligt.. så vi hade josse och jakobs storebror som vikarie.
- mat -
tredje so, jag kommer inte ihåg ngt från den lektionen haha, inte precis dagen höjdpunkt iaf kommer jag ihåg.
fjärde matte, faktiskt helt okej nu, detta kapitlet är mycket ''roligare''
sista biologi, jag och erika redovisade - vad ska jag säga? att gurkor är nedbrytare i havet? ja, mer behöver jag inte nämna om det.

jag vill ha uggs - jag måste ha uggs - jag ska ha uggs !

läxor tills imorgon, HK: inlämning tyska och engelska - ska väl gå och göra den sääääger vi

hörs senare, ha det bra sålänge allihop! :)






Kommentarer
Postat av: Mjaeff

Säger ju det, utsläppt = (Y)

2009-10-07 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0