Killing me softly

nu är jag hemma från skolan, hemma efter en skitlång onsdag. onsdagar är hemska, och tråkiga. inga roliga lektioner alls. fast det var lite kul på matten, eller inte själva matten men min lilla kommentar:
Kristina: Josefin, vad blir detta?
Jag: va? ehm, 200?
Krivstina? vaaa?
Jag: ja, 20?
alla asgarvar.

fast ska jag vara ärlig så var denna onsdagen bättre än vad den brukar vara. haha, och tyskan var awesome! eller var den? jag fick en förkylningsblåsa under tungan som gjorde skitont. lovisa stack ut och hämtade någon kräm i hennes väska som var bra mot just förkylningsblåsor. *jag smörjer in tungan i det* hela tungan bedövas.
lovisa säger: en gång smörjde jag in
hela munnen i det, skitkul var det ! 
jag: men hallå? vi provar !
efter; åååååh jag kan inte svälja!
jag kommer att dö! fast, det var ganska kul ändå

svenskan var inte ett helvete som det brukar, faktiskt helt ok. engelskan var rätt chill, och fysiken slöt väl på. annars mår jag bra och jag lever!

jag sitter nu och lyssnar på musik och kollar på moffe när han går manikeng. rätta mig om jag stavat fel. ska snart gå ut med peggy och sen sätta mig och plugga. helt ok faktiskt för vi har bara tyska tills imorgon. jo visst, alltid bäst när man inte har några alls. men nu ska jag kila, vi hörs senare mina godingar!

- förresten, snart är det jägers, taggad som fan!  
- mamma och pappa smsade precis från usa och berättade att dom hade fått tag i ett par uggs till mig, överlycklig!
- ps, jag somnade igår skittidigt så därför blev det bara 2 inlägg.. shame on me. men ska bättras på idag. 


bild på en riktigt snygg sko från från Scorett 799:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0