STOP !

stop, stop och stop! innan du börjar läsa måste du sätta på denna för att få den rätta stämningen

http://www.youtube.com/watch?v=5l6QJqY9Log

okejokej, känner ni stämningen? lovat att ni lyssnar på den? annars blir jag lissen :( iaf, nu står mamma och pappa i köket och lagar god mat och jag sitter och blandar dippa, och leker med camen haha. har precis sminkat mig och fixat håret, och lyssnar på musik! hur är det med er egentligen? bra? okej vad skönt att höra! jo det ä bra med mig med, tackar som frågar.

har laddat upp med filmer och massa chips, dippa godis COCA tills ikväll så det kommer bli askalas,

träna med josse imorgon på gymmet och göra av med kvällen onyttigheter ;)

ni får ha det förjävla bra ikväll, och jag kanske återkommer senare,


pussar och kramar / er egen josefin !

lova mig att ni kommer ha en bra kväll, ha det superduper !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0