Söndag !

Passat Sara hela dagen,
inte speciellt ansträngande eftersom hon bara sitter fastklistrad framför disneychannel (vilket jag inte nekar att jag brukar göra haha) och nu så skriker hon om att hon vill ha mackor och oboy. Det är nog fjärde gången idag hon vill ha det. Jag är inte ''barnvakt'' utan jag är saras bitch. Lite krångel med nya datorn, det trådlösa internetet fungerar inte, så jag måste sitta uppkopplad med sladd, ganska irriterande. Sen funkar det inte att vara inne på youtube för det är någon inställning som jag inte klarar av haha.. Pappa får hjälpa mig när han kommer
hem. Jag vet faktiskt inte vad jag har gjort idag, målat naglarna och en ansiktsmask vad jag kan komma ihåg.

ni får ha det bra folket ! puss josefin

(sara på bild förresten. tagen igår när hon satt och spelade dator, det börjar tidigt ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: Använd inte kursiv text hela tiden, kan bli jobbigt att lösa i längden ^^

2009-10-04 @ 18:22:15
Postat av: Olle

haha du är saras biath! :D

2009-10-05 @ 19:49:23
URL: http://lillaolle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0