Schöner Donnerstag

hemma efter en lång, lång torsdag. började med tyska, banny (läraren fyllde år) och lovisa var tråkigt nog sjuk. sen hade vi 2 TIMMAR kemi, jävligt hemskt. men laborationen var faktiskt intressant, eller vad säger du erika? haha. sen hade vi fysik, och sist engelska. innan har jag tyckt att dagarna gick hyffsat snabbt, men det känns fan som vi har gått i skolan i 2 år -bara denna dagen. tog bussen till höör, och gick sen till mormor. på datorn låg en lapp där det stod: hej Fiffi! du får ta äpplekräm och mackor så kommer jag så fort jag kan, älskar dej! /mormor (och på det låg ett stort marabou (stavning) så jag blev på lite bättre humör.

- idag sticker jag hem till huset och hämta jägers kläder. jägers imorgon, det vet ni.
- inga läxor, kan förmodligen inte bli bättre just nu. okej, vädret är helt fuck men annars är det bra.
- 3 dagar tills mamma och pappa kommer hem!

ha en superfin dag, med många kramar och pussar eran josefin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0