riktigt fredagsmys !

nu är det fredagsmys,
om det så är det sista jag gör,
fredagsmys - hoppas inte föräldrarna stör.
nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys! ♥


idag mina vänner, har det varit en superdag. dagen började med att vi hade svenska, skrev en träning på krönika (det var inte speciellt kul..) sen hade vi gympa, det var skitkul, ganska chill. sen so, vikare (chille) så det var också chill! efter det hade vi två timmars håla. jo visst, skithärligt, men jag var tungen att stanna på solan eftersom jag skulle vänta på josse ;) men erika och sofi höll mig sällskap. när skolan slutade, stack jag och josse hem till josse och käkade, sen vidare till gymmet. jag skulle bara priva på idag, och josse köpte 3 månaderskort. jag tror också jag ska köpa det. efter gymmet stack vi och käkade pizza (det var vi väl värda) haha. sen köpte vi godis.. vad sa vi, ingen fredag utan godis? iaf, vid 8 skulle vi träffa calle och jakob på älvkullen och lyssna på musik, det var mysigt! sen GICK jag och josse hem, och vi kom höm för ca en halvtimme sedan, klockan är nu 00.00. verkligen en trevlig fredag josse! alltid kul med dig älskling!

och förresten, jag har haft svårt att uppdatera idag, men det fick bli ett liiite sent, men vad är det vi säger, bättre sent än aldrig.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll gott folk, här kommer lite bilder från dagen,

pussar och kramar josefin och josefin ♥


bild från imorse, dagen började med fint väder och det hållde i sig hela dagen :)



lite bilder från höör city. har ni inte varit där har ni heller inte missat något :)



slutlig bild på mig och josse, tack för dagen älskling ♥ du är fantastisk hjärtat


Kommentarer
Postat av: maddäh

fina bilder :)<3

2009-10-10 @ 16:27:49
URL: http://maddejjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0