plugg !

kom precis hem från skolan, vi slutade tidigt idag, riktigt härligt (13.00). Försov mig dessutom imorse, drog på mig mina underbara jeans leggings och på med min Aéropostale tröja. Vita converse på det som vanligt.
Sjuuukt mycket läxor och prov, så kan inte sitta här länge till om jag vill leva imorgon. Engelskaprov och SO:inlämning och matteläxa tills imorgon, mer engelskaprov tills på torsdag, tyskaläxa, och HK:inlämning. Såå, det är nog dags för mig att pysa tills jag är klar med allt plugg. Hörs senare !

Just det, slog ju Carl i armbrytning idag - man ska faktiskt itne underskatta mig ;)

allmänt hur jag mår idag, jag känner mig konstig skrattig och glad - trots alla läxor.

min älskade Aéropostale tröja ♥ pussar på den


Kommentarer
Postat av: Mjaeff

Ah, fits you like a charm. :D<3

2009-10-06 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0