Pepparkakor & ädelost..?

nu sitter jag och sara och myser i köket. äter pepparkakor med ädelost, haha det är riktigt gott. fast vi kommer säkert att tröttna på det innan jul. sara sitter och sjunger till baby goodbye och i'm the queen. och jag måste medje att hon är faktiskt riktigt grym på engelska, tro det eller ej. men nu ska jag ta och byta om, och jag vet inte om det kommer att bli speciellt bra uppdatering ikväll, men om vi inte hörs senare så vet ni att jag älskar er ;d och ikväll blir det anka till middag, supergr 8!

pussar och kramar från josefin !


sara med lite pepparkaka i mungipen

Kommentarer
Postat av: cornelia

söta <3 !

2009-11-01 @ 10:27:22
URL: http://tieepcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0