Nu måste vi dra

färdigduschad och fräsch, kom precis hem från praoen. sitter ochlyssnart på Ken Rin, har precis varit ute och gått med Peggy en runta i det fina höst vädret. dock är det alldelles för kallt för min smak. som ni vet stack mamma och pappa till usa imorse, tog tåget vid 8 till kastrup, och sen vid 11 lyfte deras plan. lite orättvist.. eller?

som ni också vet är jag hos mormor och morfar nu, vilket också är härligt. blir uppassad hela tiden och det tackar man inte nej till, men ni har mormor gjort mat till mig, vi hörs senare mina godingar

♥ pussar josefin

här kommer låten jag lyssnar på för er som är intresserade, och lite bilder från innan, enjoooyyy



Ken Ring - Nu måste vi dra



livet blir bättre, när man vet var man ska


Kommentarer
Postat av: madääh

jossääh, läääär mig? (:

2009-10-14 @ 19:20:32
Postat av: nolifer (h)

Gullunge ! <3

Saknar diiig <33

2009-10-14 @ 20:13:59
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0