Josse tipsar !

kanske lite udda inlägg nu, men jag har provat en ny cleracil produkt som heter ''clerasil ultra'' och den funkar verkligen. jag har använt den i ca en vecka snart, och man känner effekt efter 3 dagar! jag hatar att få finnar, och jag ville prova ngt som man verkligen märkte effekt av. jag har provat hur många olika produkter som helst, men de funkar ju fan inte. jag har haft det ganska länge, ja jag har ju inte haft mycket finnar, men ändå. jag talar till dom som känner igen sig, och det är verkligen irriterande. skolfotot? en finne i pannan. jägers? en finne mitt på näsan. hur kul är det liksom? nä, ta och prova clerasil ultra och se om den funkar på dig med! du behöver heller ingen återfuktande kräm efter du har använt den, askalas!

pussssssar eran egen josefin !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0