HÖG MUSIK mina vänner

efter skolan stack jag och josse som ni redan vet direkt in till höör. därav jäkigt dålig uppdatering. stack direkt till ica och handlade fika, sen till nionde, träning sen solning. moffe hämtade oss (jag går inte in på en massa detaljer eftersom ni ska väl också ut och festa idag, så ni hinner kanske inte läsa så mycket?) sen hem till josse och pimpa musik och duscha. nu sitter jag här nyduschad med handuken som en talliban och fordralet är på! (haha mina kläder då..) och madde går manikeng för mig, hon har riktigt mycket beslutsångest med henne skor.. och jag som trodde att jag skulle ha det med mina kläder, jag valde kläder direkt. blev en svart tight ''klänning'' från gina, kommer förmodligen bilder senare! sen blev det dom svarta skinnskorna (lågklackade) skorna. dom är riktigt sköna, så det får bli dom! håret ska jag ha utsläppt och platt. för dig som undrade. men nu ska vi fortsätta pumpa skön musik, och ni får fortsätta med det ni precis gjorde. ha en jäääkligt bra kväll, hallå? fredag? freeeedagsmys.

kommer bilder senare, önska mig en lyckad kväll

pussar eran josefin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0