Håller himlen på att falla ner?

nu är klockan 2 och snart ska jag dra mig till mig och det pisseregnar ute. josse smsade och sa att hon mådde inte så bra så vi struntade i träningen idag. sen är det söndag, så vi ska ta det lite lugnt. mia skulle bara duscha sen ska jag gå till henne. blir väl lite mys och så bara, det var länge sen vi träffades. nu ska jag borsta tänderna och så, och jag skriver ett längre inlägg senare. ni får ha det bra idag mina vänner, och idag är det 36 dagar tills jag fyller år! pussar från eran josefin!

lite bilder på mig och lillasyster, visst är hon söt? lilla sara



Kommentarer
Postat av: jossa

söta tjejer :D<3

2009-10-25 @ 14:53:21
URL: http://joosephinealm.blogg.se/
Postat av: rebecca

snyggingar ! :* <3

2009-10-25 @ 18:40:21
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/
Postat av: Alex

Som sagt, sötaste Josefin Hey! :)

2009-10-25 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0