Godermorgon

godmorgon sömntutor, nu är klockan kvart i 9. kom precis till jobbet, sitter och lyssna rpå musik och gäspaaar. min handledare kom just in och gav mig en hög med massa papper. där det var utskrivet massa om gustav III (den 3:e). jag var tvungen att läsa allt det eftersom annars hade jag inte förstått vad denna stilen (möblerna) handlar om. aja, jag får väl sätta fart och göra det, men jag skriver ett inlägg sen och visar att jag lever, ha det super gr8 tills dess, 

jag har så fruktansvärt mycket träningsvärk i mina knäveck, är det normalt? jag kan knappt sitta på stolen..

och förresten, jag råkade knäcka min The Hollywood skiva igår! fråga mig inte hur.. cut cut...

kramar josefin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0