FREDAGSMYS

godmorgon mina solstrålar, sovit gott? jo tack, jag har det. drömde en skitskumm dröm bara, annars suveränt. idag kör jag utan smink, får se hur det går. eller ''ögonsmink'' haha. jag har precis packat klart det sista, pengar, pass, sminket osv. orkade inte duscha imorse, eftersom jag inte luktar. klockan är nu tjugo i 8, vi sticker väl om en halvtimme.

today dresscode:
Mörka slitna jeans från gina
Svart linne från gina
Stor munktröja från American Eagle/Aéropostale
bh och trosor H&M
Halsduk från ingeting, hittade den hemma

jag har knarkat hostmedicin och halstabletter hela morgonen, jag vägrar att vara sjuk ikväll. nu ska jag gå och borsta tänderna, ni får ha en underbar dag,

pussar eran hostiga josefin !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0