Josse hissar & dissar.. hur ska detta sluta?

ikväll är det såklart idolkväll. med lots of cosy täcke och kudde. jag tänker skriva under hela programet om vad just jag tycker om varje framträde. ikväll blir det las vegas- tema.

först ut var tove, och jag tyckte hon var riktigt bra. mycket bättre än förra veckan, men ska jag vara ärligt så ser jag inte henne i finalen. inte än iaf, men hon kanske överaskar mig. (hennes klänning var ett stort plus). kalle var nästa ut, och som vanligt är han ju i grym i rösten, men jag säger precis som juryn, jag tycker att han såg lite fastklistrad ut. reza, grym. verkligen, hon har en stor chans i idol hittills. eddie, så fruktansvärt söt. var bara tvungen att säga det, och jag älskar låten han sjöng. en bra början va? han var bra, men inte bäst. han har mer att ge. erikas bidrag var bra. snygg klänning men tyvärr inte mer än så. snygge-erik nästa. endast superlativ! finalen jao. mariette, tyvärr men jag gillar inte henne. inte rösten, alls. men hon var snygg ikväll, hon passar i uppsatt hår. nej, jag orkar inte skriva mer. haha, men vi hörs senare, och kommentera gärna var ni tycker om de olika främträdandena!

just det, rabih är värdelös

pussar och kramar från josefin



Kommentarer
Postat av: maddääh

RABIH ÄGER, SÅ SÄG INGET ANNAT :D<3

2009-10-30 @ 23:23:39
Postat av: KaleHåkan

RABIH SUUUUUUUGER! HÄRLIGT JOSSE! <3<3<3

2009-11-01 @ 03:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0