Anala gaser & Vita guldfiskar

nu sitter och lyssnar på mamma mia (speciellt honey, honey) och cascada låtar, man blir bara på så himla bra homör. det behövs i detta jävla tråkiga lördagsväder. och jag gör inget vettigare än att vara inne på sånnahär hemsidor. bäst tyckte jag var..

..en del lejon parar sig över 50 gånger om dagen..

..kalle anka var förbjuden i finland för att han inte hade byxor på sig..

..du andas dagligen in 1 liter av andra människors anala gaser
(denna skulle jag vilja tillägna jojo..)

..om du förvarar en guldfisk i ett becksvart rum blir den till sist vit.
(denna tillägnar jag min fisk mimmi)


informationskälla www.roligfakta.se

hoppas detta var en tankeställare,
och nu ska jag gå och lägga mig med en stor godispåse framför tvn.
vi hörs senare, pussar eran josefin !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0