Albino vs twilight

godmorgon sunshine! påtalom det är et skitväder ute dock. jag vaknade vid halv 10 av att mormor rullade upp gardinen. hon hade varit och köpt bullar, mysigt. moffe stack imorse vid halv 8 - han skulle på en ''tack för hjälpen'' - tävling (golf). senare kanske vi ska göra en utflykt till simrishamn eller något, sen måste jag kolla över so:n en gång till eftersom vi ska redovisa denna veckan som kommer! bara veckan, sen är det lov. cannot getting better. vet ni vad jag vill? jag vill till new york. se manhattan, 5th avenue, frihetsgudinnan, alla taxibilar och där Wolrd trade center var. får ta upp det förslaget med mamma och pappa. vi åker alltid till florida, jo visst det är skithärligt där, mer tropiskt klimat. jag som älskar värme. men att se något nytt hade inte heller varit fel. men nu ska jag gå och hjälpa mormor med dammsugning och ni får lova mig att ha en härligt söndag, så gott det går

pussar och kramar från josefin ♥

kanske lite konstig bild på sara, eller mycket konstig. men jag hade inget att göra innan..hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0