Smells peach around me

nyduschad och fräsch, och luktar gott! mormors aprikos schampoo luktar så fruktansvärt gott.. påtalom det, eller kanske inte.. men iaf, något bra på tv ikväll? mammas pojkar klockan 20.00 på 4:an   http://www.tv4.se/mammas_pojkar   blir det väl förmidligen. längtar tills dess, mormor har gjort hemmagjord chokladpudding som vi ska äta då, hade ni smakat den hade ni faktiskt också längtat haha.

just nu.
sitter och lyssnar på bra musik, peggy slickar mig på tårna, och sara försöker fläta mitt blöta hår, men det verkar inte gå så bra för henne. mormor sitter och spelar poker(eller bingo har ingen aning men vi säger poker för det låter toffare) på internet. mamma och pappa ringde precis och babblade på hur dom hade det, och det verkade soperdoper. moffe är på någon tråkigt föredrag om finland, men kommer snart hem och slår på golf på tvn, du sitter och är djupt fokuserad på att läsa, och sara sitter nu och kollar på mumintrollen för 5 gången i rad.

ha en suuperkväll gollingar, om vi inte hörs senare ;)

här får ni två bilder från idag som visar att jag lever, ni får ingen bild från nu för jag har inget smink. jag vill ju inte att ni underbaringar ska dö idag. puuuussar från josefin



just nu spelas Tears don't fall - Bullet for my valentine
vill ni se en annan video pga av bättre ljud, kan ni gå in på youtube och söka på låten.



Kommentarer
Postat av: rebecca

hetnos <33

2009-10-15 @ 21:59:28
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0